Måndag, tisdag O onsdag:

Hejsan allihopa

Måndag
Vaknade. Första natten i mitt nya rum. Åt frukost. Felice ringde vid tio, undrade om det gick att va. Då undrade jag om det gick att sova över. Ah..... F:"Går det va idag?" J(S)"Går det sova över idag?" XD
Så iaf så va vi hela dagen. På eftermiddagen/kvällen plockade vi stora körsbär. Jack följde med.. Vi cyklade. Jack kastade ett extra stort körsbär på min hjälm så att det skvätte ner på tröjan  :'( 
Försökte ta väck det med något "fläckborttagningsmedel" när vi kom hem. Gräsfläckarna gick bara väck... (som jag hade fått när vi körde gubben i mitten en timme innan eller något.......) Men pappa gnuggade och sånt, så fläckarna gick väck :D
Annars skulle Jack veerkligen köpt en ny tröja till mig  ;o
Vi åt. Gjorde inte mycket mer.

Tisdag
Vaknade halv tio. Gick på toa. Jag och Felice gjorde oss i ordning. Vi cyklade en massa. Kom hem tre. Målade en massor resten av dagen. Nej, men iaf tre eller fyra timmar. Åt pizza  :D
Duschade väck all Falu rödfärg. Haha  x)  Tittade sen en liten stund på TV:n, gick och la mig.

Onsdag
Vaknade redan klockan sju imorse. Hade fyra irriterande flugor på rummet. Dom satt sig i ansiktet hela tiden. Jobbig är ett annat ord för fluga  :o
Började måla. Har målat 6 timmar och 45 minuter idag, finns myckeet att mååla  ;P
Så jag fick 270kr  :D  Igår fick jag 140, men dom har jag redan hadlat upp. För när vi skulle handla plankor och massa Falu rödfärg så körde vi inom Lindex sen  :D  Så jag fick min leopardfärgade klänning :DD
Bytte om när vi kom hem igen, målade. När vi var klara med en vägg; efter tre timmar så gick jag in och duschade. Bytte om, och snart ska vi äta. Har inte ätit sen 11 imorse.


Kram /SARA

Klänning Grå

Kommentarer
SARA

Är inte den snyyygg? ;O

2009-07-23 @ 10:23:22
Personens blogg: http://theblackrose.blogg.se/

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: