STADSFESTEN, SÖNDAG OCH MÅNDAG.

∞Hejsan på er∞


Stadsfesten
Det var väldigt kul. Jag träffade Malin x2 mf  (:
Vi gick runt, provade kepsar och "solglasögon". Skulle göra ett halsband, men visste inte vad det skulle stå på; så jag gjorde inget. Eller man fick ju säga vad man ville att det skulle stå på. Aja, shit the same. Va inne och tittade på kläder på Offside där Nellie snubblade på en resväska och sen puttade ner en skyltdocka, fast hon fick tag på tröjan på den.
Hahahahahah XD Kollade på "fotbollsmatcher" som var i en rund bur med mål typ. Där Jack spelade typ tio ggr, jag ville först; men nej. En stund innan halv sex gick jag och Jack iaf ner till båten. Farmor skjutsade mig och Jack hem för att jag skulle ha ett par kläder och blabla. Jack skulle ha sitt vax också; klart  xP
Sen skjutsade hon oss tillbaka, sketsnäll(t) som hon är  (:  Vi åt lite. Gick sen upp till stadsfesten igen. Betalde 50:- för att lyssna på massa dansband tänkte man först.. Gick till videobutiken och köpte caandy med Jack, Emma och blö. Till sist blev det Blyfritt, roligare. Sen åkte en kille/man / tjej/kvinna ambulans för att hon/han hade ramlat och det låg en blodpöl vid huvet. Så jag fick hämta Karin, men det var redan en tjej som också var ambulansskötare; där. YSCH  :s
Följde med Emma hem och sov där  (:

Söndag
Vaknade flera gånger av att massor utav flugor var på ens ansikte och fötter. Irriterande. Jag och Emma gick upp vid tio iaf. Åt frukost elva. Vi var hela dagen. Hoppade studsmatta, spelade fotboll, lalala och bombombou. Höhöh  :D
Åkte hem lite efter åtta. Kom inte hem förrens nästan halv nio.. Packade matteboken och lite sånt. Cyklade till mamma, pappa undrade om han inte skulle skjutsa mig. Men jag ville cykla.. vet inte varför.. ^o)
Hände inte mycket mer. Åt lite en stund efter jag kom fram.

Måndag - dagen idag
Gick inte upp förrän sent idag. Jättetrött sen igår. Jag har bakat, byttat om, ätit, jobbat en bra stund matte, spelat kort. Ja, det är väl ungefär vad jag gjort idag.... Ska gå ut och gå med mamma, Paulina, Donna, Jack och Robin. Sen ska vi hyra en film och titta på  (:


∞Kraom SARA∞

Kommentarer
Anonym

SV: Hej och tack för din kommentar ber om ursäkt för ett sent svar. Besöksräknaren är gratis ja :)

2009-07-13 @ 20:19:41
Personens blogg: http://annikaandersen.blogg.se/
Annika

Hej igen, såg din andra kommentar nu, tyvärr kan jag inte bara skicka min kod för att det ska fungera för dig måste du bli medlem på sidan. Har du kollat beskrivingen på designa din blogg, jag kan försöka hjälpa dig med det som tjorvar :)

2009-07-13 @ 20:22:24
Personens blogg: http://annikaandersen.blogg.se/

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: