Tisdag

Hej allihop ^^

(Bloggar idag (onsdag) istället för igår)


Dagen började med att jag vaknade. Sara ringde halv elva. Då satt jag och spelade Alfapet med mamma i köket, och åt macka ^^
Kom till Sara vid halv tolv. Vi gjorde inte så mycket. Badade i pool. 21°C, kallt. Trodde min hjärna frös till is. Haha. Sen var jag helt yr. Haha, gick helt snett. Så en liten del av hjärnan hade väl förfrusit (stavning?) XD
Tio i fyra på eftermiddagen cyklade jag hem. Vi åt. Sen bytte jag om, fotbollsträning.
Kom hem vid sju. Duschade. Tittade lite på TV. Åt en macka. Tittade på TV. Gick och la mig. Eller; jag gick inte och la mig. Jag somnade i soffan. Hehe. Klockan fyra vaknade jag av att Donna hoppade upp och la sig vid mina ben. Gick in och la mig i sängen  x)


Kram SARAA<3


Kommentarer

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: