Tisdag och onsdag:

Hejsan hoppsan fallerallera

Tisdag
Jag vaknade en stund innan tio. Sara ringde vid halv elva. Vi cyklade till V-badet och badade massa. Så sent som tills lite efter fem på eftermiddagen. Vi cyklade hem till henne sen, vi frågade om det gick att sova över. Jupps. Så åt vi. Sen tittade vi på en film; Beck. Den var väl sådär. Jag har sett den innan förresten. Gjorde inte mycket mer denna dag....?

Onsdag
Nio imorse; gick jag och Sara upp. Vi tittade på sommar-någonting som inte va så bra eftersom det inte var "Blue water high". Höhöh. Efter det åt vi frukost. Cyklade till v-badet och badade en bra stund. Inte mycket mer att berätta om dagen tycker jag väl  ^^

Kram SAORA

Kommentarer

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: