Torsdag, fredag och stadsfesten Ü

♥HALLOW♥


Fortsättning av torsdag
Jag var då med Sandra, vilket var jättekul! Vi badade i deras swimingpool (stavning?), jättekul och skönt, det var ju 27 °C! Varmt  (:
Lite innan sex på kvällen; hämtade pappa mig. Vi åkte till båten och grillade med några andra på bryggan; i regnet.. Men när vi skulle äta så kom solen fram, det var vindstilla också. Men när vi hade ätit klart så regnade det. Precis när vi ätit klart, konstigt  :P
Sov i båten på kvällen. Behövde inte sova i akterruffen, skönt :D

Fredag
Vaknade. Åt frukost. Felice hade skickat ett sms, hon undrade om det gick att va. Jag ringde till henne och sa att det gick, hon ringde till Olivia eftersom vi tre skulle va som vi bestämde för några dagar sen. Men Olivia svarade inte. Jag och Felice va, sov över. Gjorde nästan ingenting. Snackade för det mesta, var ute och passade fotboll.

Lördag och stadsfesten
Vaknade av att jag råkade sparka ner min whiteboard-tavla....  Felice låg och lyssnade på sin MP3. Vi gick upp. Frukost. Efter frukosten så åkte Felice hem. För hon skulle till stadsfesten med sina föräldrar och så. Själv ska jag åka till stadsfesten om en halvtimme ungefär. Ska vara där vid ett. Malin, Malin och fler skulle vara där. Ska "samlas" vid apoteket. Haha  x)
På kvällen ska vi vara där också, sen blir det att sova i båten igen. Tror jag.., nästan vet  *tänker* xP


KRAM SARA♥


Kommentarer
SARA

Kommentera ännu meeer! :(

2009-07-12 @ 23:41:54
Personens blogg: http://theblackrose.blogg.se/

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: