Blåsig torsdag..

Halloy.


Vi cyklade till båten, kom dit vid tre eller något sånt.Vi åt efter en halvtimme? Åkte ut till myningen och fiskade, solade, gick på stranden. Vid sju eller åtta åt vi. Efter det hade jag ont i halsen.. fick tablett/er så att jag inte skulle ha lika ont. Sen var det kul hela natten lång nästan xD

Ända fram till halv två iaf, sen gick vi och la oss. Som tur var var inte Jack med, skönt.

Vaknade flera gånger inatt av att det gjorde ont i halsen/strupen. Gick upp vid kvart över nio, pappa låg och solade på stranden. Jag gick på toa, sen gick jag ut lite till pappa. Efter en stund kom Karin upp, hon gav mig tablett. Frukost. Bada, sola, blabla. Äta. Ha ont i halsen. Sola, bada, fiska.  Cykla hem. Komma hem, blogga. = Ungefär vad jag gjort idag.
Har så jä*ra ont i halsen :'

Kraom /SARA.

Lite bilder:


En suddig bild av; en bit av båten och stranden.

Båten ser liten ut  :o

Solnedgång..

Naturfenomen.... till 100%
Again.


Såna här gröna och röda stolpar körde man till höger och vänster om  ^o)

Pallar inte lägga ut fler, den laddar i flera sekel ju  xP

"Fotograf": Sara (http://theblackrose.blogg.se) C;


Kommentarer
SARA

Hade MOOHOOOWTVIIND på vägen hem ! "/

2009-06-25 @ 20:26:30
Personens blogg: http://theblackrose.blogg.se/

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: