Lördag å soldag.


Halloy.



Lördag
Vaknade på båten. På kvällen/natten hade vi varit på Anabelle (stavning?). Där var det rätt så kul, ett band/trubadur (eller vad det nu heter och stavas) var där och spelade lite dålig musik  xD
Jag och Jack cyklade och köpte frallor och sånt, åt frukost. Sen åkte vi iväg med en som har en båt på bryggan i hans andra båt; som är mycket mindre än den andra *tar ett djupt andetag* , åkte ut till mynningen en halvtimme kanske.. När vi kom tillbaks packade vi ihop grejerna. Cyklade hem efter tjugo minuter ungefär. När vi kom hem duschade jag. Sen åt vi och sen gjorde vi väl inte så mycket..

Soldag
Idag väcktes jag vid kvart över sju av pappa. Gick upp, klädde mig and stuff. Åt frukost, packade min väska. Sen åkte man till Trönningecupen. Första matchen: 3-o . Andra: 4-o . Tredje: 1-o . Kvartfinal: 3-o . Semifinal: o-1..
Första matchen kommer jag inte ihåg ifall jag gjorde något mål. Linnea nuddade bollen precis innan den gick in på två av målen i andra matchen (jag sköt då alltså). Tredje: jag. Gjorde "en äkta" hattrick i kvartfinalen  :D
Semifinalen hade vi jättemånga chanser och dom gjorde ett turmål, pallar inte förklara hur..
Vi fick iaf 3:dje pris  (:
Så jag har spenderat hela dagen i Trönninge. När vi kom hem åt vi, nu ska jag packa klart mina grejer till Hjörnered :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:DDD
Ska dit imorrn. Med många andra här ifrån vår skola  :D<3
Så bloggar inte förrens torsdag, då kommer jag BLOGGA, så ladda batterierna till att läsa bloggen på torsdag  ;D


Många kraomar. Ha det bäst!

/SARA


Lite bilder sen vi var ute med båten och så också:

Zoomade in och tog kort på en gubbe som tog kort på oss.
Jä*rans turist?!

Min "outfit" igår. Linne, bikini och fotbollsshorts (Y)

Kommentarer
SARA

La in massor av bilder också, men dom försvann D': :@



/SAORA

2009-06-28 @ 20:44:02
Personens blogg: http://theblackrose.blogg.se/
SARA

Fler bilder kommer kanske senare till samma inlägg..

Den bara dampar sig om man ska spara och publicera. Sidan blir vit och sen står det "Sidan kan ej nås" eller något. Hej

2009-06-28 @ 21:10:39
Personens blogg: http://theblackrose.blogg.se/
FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Tack så mycket! :D

(Förlåt för sent svar)



Vad gör du? :)

2009-06-30 @ 16:37:43
Personens blogg: http://fridasjoblom.blogg.se/
SARA

Hallow duw!



Inte mycket du då? ^,^

2009-07-02 @ 16:29:57
Personens blogg: http://thebackrose.blogg.se/

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: