Onsdag o torsdag.


-HEJ-



Igår hände inte mycket. Faktiskt ingenting typ..
Jag började kolla på "I am legend", det är väl det som hände  xD


Idag vaknade jag, duschade. Kollade sen klart på "I am legend" och åt frukost  :P
Sen har jag inte gjort så mycket. Följde med och handlade >.<
Tog en macka. Nu har jag inte en aning om vad jag ska göra.


Förresten så vann vi med 25-0 mot Haverdal! Jag gjorde nästan hälften, 12 st :P
Dom hade inne 9 spelare inkl målvakt och vi 6 spelare inkl målvakt.!
Så vi hade fyra eller fem avbytare och dom ingen eller högst en.
Var skitkul  ..  så klart  :D


Har inte mer att berätta än dom här få meningarna....

Kram /SARA<3


Kommentarer

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: