Onsdaoog...



...(Internet funkade inte igår, därför jag inte la in det igår. Skrev det igår men lägger in det idag alltså. Torsdag före onsdag  =F
Så jag tog bilden igår. Båten ser liten ut  xD )


Hej alla glada ^^



Blev inget med båten igår (lite för min rygg också (förra inlägget) ). Idag ska vi däremot ut med den.


Dagen började med att jag blev väckt tjugo i tio ungefär; för att det var frukost. Efter frukosten åkte jag och pappa in till Biltema och Rusta och köpte ett till ankare till båten, ett tvåmannatält (även vi har ett 6-manna...) och lite sånt.

Nu har vi kommit hem, jag bloggar. Men nu ska vi cykla till båten! C=



Kram /SARA


Kommentarer

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: