Soldag (:


Hejhej.

Gick upp. Ringde Olivia som hade ringt, men jag hann inte svara. Hon undrade om det gick att vara, men sen sa hon att det inte var lönt för att dom skulle äta, sen skulle hon till sina kusiner  ^o)
Jag åt en macka. Sen rensade jag lite hos mina två möss; Lina och Frida. Solade en yttepyttestund. Sen gick jag och duschade. Efter jag duschat packade jag mina fotbollsgrejer och det. Bara jag, Paulina, katterna, mössen och Donna hemma  ;)
Paulina lagade hamburgare. Det var jättegott  :D
Jag hade lök, rostad lök, sallad, dressing och ketchup i min hamburgare. Väldigt många saker då alltså  xD
Efter vi ätit packade jag klart grejerna. Letade efter mina shorts, sms:ade mamma för att fråga om hon visste var dom var.. När jag hittat dom cyklade jag till pappa. Han ringde precis när jag skulle cykla iväg; för att fråga när jag kom.
När jag kom fram hoppade jag en jätteliten stund på studsmattan, sen låg jag bara på den och låg där i solen tio minuter eller något. När Jack kom hem skulle vi hoppa på studsmattan. Jag gick upp, när han skulle gå upp så .. vi har en liten rutschkana som man går upp på studsmattan med. Den har ett rätt stort hål på sidan ovanpå. så är Jack hoppade upp så small det, så var det ett hål där Jacks ben var. Så iaf börja det blöda på flera ställen och gick massa hud av.. AJ  :S
Nu är det snart dags att äta. ^,^

Kramkram  /SARA


Kommentarer
emma

sv: vad menar du? på headern? ändra bara storlek :) det står under där man sätter in den :D

2009-06-21 @ 20:13:16
Personens blogg: http://elsklingsemma.blogg.se/
SARA

OK, tack.. men jag fattar inte :(

Bara en massa koder. Inget om storleken :/

2009-06-21 @ 20:39:47
Personens blogg: http://theblackrose.blogg.se/
emma

sv: hehe hm... men jag är ganska dålig på att förklara men jag tror att det under där man sätter in headern står det ttyp 3 siffror och under står det 3 till men innan på varje rad står det bara några bokstäver och då testar du att skriva ett högre tal där och sen på att granska sidan eller att se hur det ser :)

2009-06-21 @ 20:51:09
Personens blogg: http://elsklingsemma.blogg.se/
SARA

Okej, tack.

Provar det ^^

2009-06-21 @ 21:24:14
Personens blogg: http://theblackrose.blogg.se/

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: