Tomat >,<

Hey !  <3


Igår; efter min träning cyklade vi ut till båten. Lämnade grejerna där, sen cyklade vi till Skotten (Coop) där jag och Jack köpte godis  8D
Var kul igår förrutom att Jack aldrig kunde vara tyst.! Han klagade att det var för varmt, han var tvungen att gå ut och pissa hela tiden och allt  x'F

Vaknade vid sex imorse av att Jack (vem annars?) skulle ut och pissa igen. Då väckte han självklart mig, även jag är rätt svårväckt. Vid sju åt vi frukost i båten, sen cyklade vi hem igen. Väl hemma packade vi "strandsaker" och cyklade ut till stranden. Var där halv elva. Cyklade tillbaks halv tre. Så vi solade i fyra timmar. Det syns - tydligt x$
Jag är ju röd som en tomat för gudar! Höhöh. Men jag smörjde in mig med solkräm, så varför blev jag röd? :o
Jag brukar inte bli så röd... Ash.
Jag och pappa cyklade på tandemcykeln och Jack på min damcykel  ;)
Vi hade väl kommit två-tre km eller något; på vägen hem och då så fick tandem punka. Så pappa fick ta min cykel och cykla hem, hämta bilen och sen hämta oss på vägen medans jag och Jack ledde cykeln. Gick i sju km i snitt hela vägen. Heheh.
Nu har jag nyss duschat kallt.  .. Match ikväll, halv sju på HIP mot HaSko. Förra gången vi mötte dom vann vi med 5-1 eller 5-0, så får hoppas det går lika bra denna gången då  :D


Ännu en slkram /SARA
               


Kommentarer
emma

Skulle bli superglad om du röstade på mig i veckans blogg på http://norbergcaroline.blogg.se/ :) Jag är nr 17

kraam :)

2009-06-25 @ 00:30:42
Personens blogg: http://elsklingsemma.blogg.se/

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: