100:DE INLÄGGET NU! =*D

Hejsan Hoppsan Drockapoppsan!





Nu har jag kommit hem från skolan
(där alla skrev på whiteboardtavlan
typ så här: " Grattis Sara! /"namn" ")
Hehe =D




Nu har jag ätit den efterlängtade
pannkaksårtan, den var jättegod!



Nu (på detta firandet) fick jag ett par
leggins (vita), en "lång tröja" och en
Hello kitty- lång tröja  =D  <3333



Nu ska jag byta om till träningen kl.
16.3o - 17.3o. Ska gå om en halvtimme
bara! =D





Födelsedagskram!
Besök mig gäärna fler gånger! <33

Kommentarer
Karin Janbell

Hej Sara!!!

Hoppas du haft en toppen bra dag!!!!

Många fina paket mm.

Jätte kul att läsa din blogg!!

Är på jobbet nu. Har ca 7timmar kvar av passet.

Ses på Söndag.

Många kramar Karin

2009-03-27 @ 00:04:49
Ia <3

hejj! du kanske inte kan läsa detta för du kan ju inte komma in på bloggen,men det har ju inget med lösenordet att göra, men jag lovar, det är inte jag som har ändrat det!

Det hände så med min också, men klicka på 'återställ lösenord' knappen, så kommer du få ett meddelande på Msn, när du har fyllt i e-post adressen, då klickar du på den där blåa länken i meddelandet, så kommer du till en sida, där ska du fylla i ett nytt lösenord, jag tog samma, och i luckan under den ska du skriva samma igen!

då kan du logga in på Blogg.se igen!!! <33



Många kramr O:et! ;P



Ps.säg till om det inte funkar, då hjälper jag dig!

men det borde funka, för det gjorde det på min ju!!!



hejdå!

ses i skolan!



puzz o kjam!

2009-03-28 @ 10:16:34
Personens blogg: http://thegoldenfish.blogg.se/
Sara

Hej!

Jag vet.. Tack ändå! <3

Vi ses på cupen i morrn :)

2009-03-28 @ 19:54:18
Personens blogg: http://theblackrose.blogg.se/
Sara

Hej Karin :)

Ja, det hade jag.

Okej, så bra! ;D

Okej, ja.., vi .. sågs idag ;P

Kram :)

2009-03-29 @ 20:33:06
Personens blogg: http://theblackrose.blogg.se/

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: