Våffeldagen?


HEJ...







Våffeldagen i morron? Visste jag inte..  x'P





Idag, efter skolan följde jag med Sofia hem efter skolan, (Olivia också),
vi var i Fias "koja" på deras övervåning. Hon ritade/skrev på väggen  x'O
Vi körde "Sanning eller konka". Hehe. Kommer ni ihåg vad vi mer gjorde;
Fia och Olle? :P Det vart kul iaf  =]






Den gröna, coola Grodan är Olivia, den fina Snoken jag
och den lilla söta Lillråttan är Fia =D <3






Hmmf, skulle du och jag gå Ollan (och Felice då antagligen  :P)? Annars
skulle jag gå med Fia. ..., men kan inte vi alla fyra gå? På laga då ofc!  xD
Jag vill liksom gå med Fia också, om jag nu skulle gå. Det tror jag nog  C:




I morron får jag inte vara med någon =(
Because I don't call my mother so fast she want to, i called in da school,
(because I, Fia and Oliven skulle va) but then she don't answer. Jag
skulle iaf ringa när jag kom till Fia, men Olivia skulle ta sin allergitablett. Då
ringde mamma dit och frågade om jag var där, då sa hon att Paulina sa
att jag skulle ringt, men att jag inte gjorde det fast jag ändå gjorde det,
men hon inte trodde det och jag visste inte varför hon inte svarade, men
det var dolt nummer så att hon trodde att det var någon annan; så att jag
inte skulle ringt från skolans telefon pch attdet då inte var jag!
Totalt helkomplicerat alltså!  *L*






(Kunde inte bestämma mig för en av bilderna, såå.., fick bli båda till sist)


Nu ska jag snart gå och lägga mig i sääängen och soooova,
så ska jag och Fia ha följe till skolan i morron =)

Ps. Nu är det BARA 2 dagar kvar tills min födelsedag,
snart är det bara dagen innan födelsedagen! :D


Kramar







...DÅ.
Besök mig gäärna fler gånger! <33







.

Kommentarer

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: