◊Äntligen fredag◊

Hallow!



Var på "bastu"-party idag, Felice hade partyt. Det var jättekul, vi badade, duschade, bastade och mycket mer :)
Det roliga var att när vi sen skulle duscha för att klä på oss sen så hade varmvattnet tagit slut! .. Kallt ;s
Jag skulle ju säga vad hon fick av mig, hon fick ett smalt, rosa deadem med små, vita prickar på och
mobil/kamera/mp3-smycken. Hoppas hon gillade presenterna  :D <3

Innan partyt, efter skolan så följde jag med Tuva hem och vi övade på en låt, som vi ska ....
"göra en sak" med senare :P

I morron är det finalen av Melodifestivalen 2009! Det ska bli kul att se, hoppas bara inte Caroline Af Ugglas vinner -.-


Nu ska jag nog snart gå och lägga mig, see yah later; alligator :D <3



Kramar från Besök mig gäärna fler gånger! <33

Kommentarer
Sara <3

Hoppas ni hade kul igår.Det skall bli JÄTTE myzigt att träffa er i morgon!!!!! P.

2009-03-14 @ 08:08:53
Personens blogg: http://theblackrose.blogg.se/
Sara

Hej! Pappa?



Är det du som skrev det? För jag har ju sparat mitt namn och loggadressen på datorn hemma hos dig xD

Ja, vi hade jättekul iaf :)

Ska bli jäääättekul att träffa dig med <3



Kram

2009-03-14 @ 16:44:52
Personens blogg: http://theblackrose.blogg.se/

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: