Cup + lite annat.


"För och efter"-bilder från Globen och de andra två bilderna (längst upp) vet jag
inte vad det är på för något.. Jaja, men det blir ju inte lite mörkare på varje bild  :O





Nu har man spelat OIS-cupen.. Fick brons, men de tog fel medaljer; så vi fick
guldmedaljer istället.! Haha, och de märkte ju ingenting.. tror jag  xP
Oh, jag gjorde två mål, ett i första och ett i andra matchen, men inget i tredje...
tror jag.. Eller, vem var det som gjorde det? Aja, det var någon.

Jag ramlade (eller .. det var en liten kärring som fällde mig när jag sprang mot
deras mål med bollen  xO) och slog i båda knäna, slog i och slog i, jag brände
det ena i marken och det andra började blöda lite och sen så slog jag i höften
också. Så jag har ett långt blåmärke på höften, ett knä med ett stort, rött, knottrigt
knä och ett knä med ett uppskrapat sår (sen innan.., när jag ramlade och slog
sönder mina byxor i skolan) och ett sår bredvid  -.-'

Har ont :'/






Nu ska jag kolla klart på Wipe out. Hörs.

Besök mig gäärna fler gånger! <33

Kommentarer

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: