Melodifestivalen+dagen



HEJSAN HOPPSAN!




För det första: HUR kunde den där DÅLIGA operasångaren vinna hela Melodifestivalen?! Helt otroligt, hur kunde hon vinna egentligen?  :O
Jag hejade iaf på E.M.D, Måns Zelmerlöv, Alcazar och Lilli och Susie var jättebra, men de gick tydligen inte vidare..?

Deras låt:

Jag tycker den är jättebra iaf :P

Men alltså, jag tycker att T.O.M Caroline Af Ugglas hellre skulle vunnit än operasångaren
 med "La voix"  D;



Vaknade först halv tio, gick upp och åt frukost..

Idag har vi träning 15.oo - 17.oo, det ska bli aaskul som vanligt  :D
Efter träningen ska jag åka till pappa  :) <3
I morron är det skola igen också, måndagar är inte så värst roliga.. men skolan brukar vara kul  :P
Det är idrott med Knippe i morron också.. i den lilla gympasalen *suck*

Nu ska jag titta lite på Are you smarter then a 5:th grader och sen ska jag borsta tänderna och håret och det där  xP

Ååh, jag fyller ju lika många år som det är dagar kvar ju! xD
Det ska bli jättekul att fylla år, det var ju faktiskt snart ett år sen. Haha. Det jag vill ha mest är ett nytt rum :D <3333
Sen kommer nog en klippning med slingor..  =)
Sen kommer allt med kläder, laptop, pengar, saker till det nya rummet (om jag får ett) och allt vet i gudar!  =D
Hoppas såååååå mycket att jag får ett nytt rum, snäääälla pappa! <3 :]

Nu hann jag visst inte titta på Are you smarter then a 5:th grader, men jaja. Jag går och packar mina grejer till pappa och borstar tänderna och håret nu ;P




MÅNGA KRAMAR FRÅN MIG
Besök mig gäärna fler gånger! <33

Kommentarer
Sara

Kommenteraaa!! MYCKET mer!! :( Please :] <333333

2009-03-15 @ 11:12:05
Personens blogg: http://theblackrose.blogg.se/
Julia Karlsson

Heej Sara!! Det Är Julia I din klass! jag gillade inte Lilly Och Sussie Så Mkt!

2009-03-15 @ 17:30:56
Sara <3

Hej Julia!



Okej, men Tingaling var väl rätt bra? ;D



Kram /Sara



Ps. Det gjorde asaont när jag ramlade idag D';

2009-03-18 @ 14:16:59
Personens blogg: http://theblackrose.blogg.se/

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: