OIS+dagen+söndag

  





Hej Svej Fodderittan Lej


 





Idag spelade vi ju OIS-cupen. Det gick faktiskt riktigt bra, vi spelade oavgjort första matchen (1-1),
sen så vann vi med 2-0 och den sista med 1-0! Så vi gick vidare till finalspel nästa söndag, så inte
i morron, men på söndagen efter den. Lite komplicerat där kanske  xP



Ikväll är det fest för att jag fyller år på torsdag. Men jag ville sova över med Malin också ville jag
titta på premiären av Robinsson 2009 ju! :(
Men, jag får ju presenter NU, om två timmar  ;D



I morron ska jag träna med tjejerna som är tre, två och några som är ett år äldre (Malin o Nellie
är ett år äldre) klockan tio på morronen. Men jag ska nog gå på träningen för vårt lag. Tror vi
skulle ha träning i morron iaf. Isf var det bara från fyra till fem, vi brukar ju
(som ni kanske fattat om ni läst alla mina inlägg) att vi i vanliga fall brukar träna två
timmar på söndagar, tre till fem  =P



Snaart så ska jag gå och byta om och fixa mitt JÄTTEfina (!!) hår på något sätt.
Vi ses eller hörs  :)





xoxo <3

Besök mig gäärna fler gånger! <33





 

Kommentarer
Jack

Ni var jättebra på fotbollen .. faktiskt ;D

Jag skulle också vilja se Robinsson..

Haha, vill du se vad det är innnaför det där presentpappret av presenten du fick av mig eller?



Mvh din stooooorebror Jack

2009-03-21 @ 16:30:08
Personens blogg: http://har ingen.. än ;)
Saraa <3

Hej "store"-brorsan.



Tack du :)

Ah, men jag får ju öppna den om någon timme bara ;D



/Saraaaaaaaaaa

2009-03-21 @ 16:38:31
Personens blogg: http://theblackrose.blogg.se/

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: