•Torsdag•




Hejsan♥


I
dag har det inte hänt så mycket, fast när jag var i skolan och spelade fotboll på grusplanen så skulle jag göra någon fint.. när jag gjorde den så ramlade jag mitt på rumpan, det var liksom jätteblöt grus 8/


I
morron har Felice sitt bastuparty! Jag ska åka dit med min kompis Tuva :)
Jag tror inte Felice läser min blogg, så jag kan nog säga vad hon ska få, hon ska få --------. Haha! Där trodde ni allt att jag skulle lägga ut det va! xD
Nej, jag vet inte om någon som läser min blogg kommer säga det till henne eller om hon bara får lust att läsa min blogg.
Men jag lägger ju in ett inlägg om vad hon fick i morron :)


I går städade jag faktiskt på rummet! Jag gav mina möss ny spån och nytt hö och lite mat och vatten OCH ett halvt mjölkpaket. De blev jätteglada (såg det ut iaf) när de fick nytt :P


V
i hade fotbollsträning innan, halv fem till halv sex, så jag gick hemifrån fyra i eftermiddags,
kom dit vid kvart över :P


H
alv åtta satt jag mig framför TV:n och tittade på Halv åtta hos mig, sen fortsatte jag att titta på TV; på Sveriges värsta bilförare som alla borde ha sett, Markus blev värsta bilföraren denna gången, och Cissi blev den bästa bilföraren och fick tillbaka sitt körkort och fick åka hem. Nu tittar jag på CSI, men jag ska göra något annat nu ;P
Sen ska jag gå och göra mig i ordning och sova.

Puss o kram, skumbanan //Besök mig gäärna fler gånger! <33


Kommentarer
Hanna, nsyssling

Hej du!

Det var ett tag sen.. kul att höra från dig:)

Jag kan absolut hjälpa dig med layouten, dock är jag nte jättebra.. men jag kan hjälpa dig, klart!:)



Kram Hanna

2009-03-13 @ 12:02:12
Sara

Hejhej!! :)

Tack så jättemycket Hanna :D



Kram

2009-03-13 @ 22:44:05
Personens blogg: http://theblackrose.blogg.se/

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: