Tors...dagen.

Tjena mossan!




Idag har jag spelat fotboll i en timme. Innan dess var jag då självklart i skolan och där hade vi olika grupper
som var i olika klassrum, uppdelat klassvis. Det var FAKTISKT inte så värst roligt i skolan idag över huvudtaget,
 vi skulle gå en tipsrunda vid ett (:D) men då kom en som heter Monika som är hos hos på torsdagar mellan
13 och 14 typ. Då kom hon och det hade Johan glömt bort, så vi kunde inte gå tipsrundan och fick då göra
 de där konstiga "teaterövningarna" istället.. inte så roligt.. Bara liite  :(

Nu har jag iaf gjort min matteläxa tills i morron som jag HELT och hållet hade glömt bort :/

Jag och Olivia var nere på grusplanen och spelade fotboll på rasterna, de flesta killar passar faktiskt
(speciellt Lukas P) en, men så finns det ju faktiskt också ett och annat ego. (!!)  :P

Nu så är Jacken-dacken ute i bastun med pappa, men jag hade ju redan duschat efter träningen, så det sket
jag i idag. Men om några minuter så börjar ju något roligt på TV:n (hoppas jag) för att klockan då är åtta  :P
Just det, ja! Det är ju Sveriges värsta bilförare på 4:an! Det är ju askul  C:

Just det! "Jag" ska ha fest på lördag för att jag fyller 11 år på torsdag nästa vecka!! :D
.. och så är det ju OIS-cupen (Oskarströmscupen) på lördag också. Hoppas det går rätt bra där, annars är jag
nog inte så där jäätterolig med att ha att göra framåt kvällen  x)



Nu ska jag gå.. Push it and soon say "see yah later" xD
Ash, kramkramkraaaaaaaaaaam

Besök mig gäärna fler gånger! <33

Ps. Ni måste kommentera mer, för annars slutar jag f*n blogga @:    D:

Kommentarer

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: