Hej. Earth hour. Today.

För det första då, så vann Magnus Samuelsson (och Annika Sjöö) Let's dance!
(Jag hejade på de, därför jag nämde det, annars skulle jag inte skrivit något ^^)

Här är de; när de dansar =P







Sen så har jag  varit med Fia idag.
Vi körde någon hinderbana hos henne, bl.a skulle man gunga på
hennes "gunga" hon har i deras trädgård, och då så lossnade den
från trädet; den satt i och Fia fick ont i ändan  :S
Hon sa att hon hade brutit "rumpbenet", förlåt Fia, men vad är
rumpbenet egentligen?  C;





Nu har jag nyss varit och köpt grädde, en 3dl-s grädde, Arla, kostade
13:- för alla de som vill veta, i kiosken  xD





Ska alldeles strax äta också  =P




Jag ska spela OIS-cupen i morgon eftermiddag också.., ska bli vääldigt
kul. Men bara det att vi ska ju möta vårt andra lag (vi har två lag med).
Så det blir "Gif/Vif VS Gif/Vif". Oooh, det ska bli jätte..-spännande  :]







Sammanfattning om dagen:

• Vaknade.
• Duschade hela en och en halv timme.!
• Tänkte blogga.., kunde inte logga in av något skäl.
• Gick till Fia och va med henne.
• Gick hem från henne.
• Bloggade lite.
• Gick och köpte grädde.
• Gick hem och bloggade klart.
• Åt.
• Släckte lampor mm inför Earth Hour.
• Kollade på TV.., halv tio, INTE på Earth Hour!
• Gick och la mig och tänkte på att jag ska försöka
vara braa på cupen i morgon och göra mitt yttersta!

Mellan allt det här gick jag ju på toa, borstade tänderna, pratade, andades,
gick, sprang, ja; allt det där "jättevardagliga" man brukar göra!  ;D







Kram

Besök mig gäärna fler gånger! <33

Kommentarer

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: