[Lördag]



Hejsvej fodderittan lej!



Vaknade vid 11, skulle gå och handla lite till mamma då :P
När jag kom hem skulle heela familjen ut och gå. Gick först till skolan och provade de nya leksakerna en gång till, kollade en yttestund på de som spelade fotboll nere på grusplanen.., och sen gick vi väl några kilometer när vi nästan gick ända bort till kyrkan och hem. Sammanlagt gick vi ungefär tre kilometer. Men när man då kom hem mådde man ju inte så bra, jag var varm, men ändå kall (typ som feber) och så mådde jag illa, men det gick över när jag ätit  :]

Nu ska jag gå på toa, kmr alldeles strax ..
Så, nu är jag här igen xD

Nu har 2000-talets haj börjat, så det ska jag se på nuu. Ikväll är det final av Melodifestivalen 2009, det ska jag ju se  :)

Jag och Paulina ska ta kort senare ikväll. Hoppas Ska gå en runda ikväll, innan Melodifestivalen börjar också :)




Nu finns inte mycket mer att berätta om.. Ha det bra!

Kram Besök mig gäärna fler gånger! <33

Kommentarer

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: