Todays day: friidayy<3 ..KommenterA..






Hejsan Hoppsan Tjolladoppsan!







Idag var det sista skoldagen för denna veckan. Vi gick tipsrundan idag,
men den gick runt högstadiet. Så det var några högstadie-elever
som rev sönder en fråga, inte så värst roligt.., man såg knappt vad det
stod. Frågan var "Vad är en fjord" (den var eenkeel, men ah) och svaren
var först typ "en bil", tvåan var "en häst" och trean var "En dj     vik" och
då undrade man ju självklart varför och vem som hade tagit sönder den,
för det var inte shysst. Så sa någon (typ de som gick först) att de hade
sätt några högstadie-elever som stod och rökte och samtidigt rev
sönder lappen  :/



Vet ni?! Jag har klippt mig! :D Nästan till axlarna, liite längre bara! Innan
hade jag asalångt hår, började tröttna på det nu.! + att jag fick blonda slingor
också! Fast allting var dyrt, det kostade 600kr. Jag fick klippningen och
det av pappa i lite tidig födelsedagspresent. Fyller år på torsdag ju :D
Jag är såååå nöjd, verkligen! Jäääättekul! Tack pappa! <3 :D



I morron är det OIS-cupen också. Det känns som om det inte kommer gå
vägen denna gången. Vi får se  :/
Jag vill jättegärna vinna eller komma 2:a/3:a, men det kan man ju inte
alltid göra. Men jag är ju en sån vinnarskalle! Jag är lite av en dålig förlorare
också, det gör ju inte det hela bättre precis  ;S



Nu ska jag titta vidare på "Let's dance" och sen ska jag göra mig i
ordning och sen får jag nog gå och lägga mig...
Vi ska liksom gå upp kvart i sex i morron. Vi ska samlas halv
sju. Men det var vissa; som t.ex. Olivia och Felice som inte skulle gå
upp förrän så sent som sex.. eller.. jag ska ju bara gå upp en kvart
före de. Men jaja. Jag ska iaf gå upp kvart i xD







Nu ska jag och mitt fiiiiina hår gå till soffan =D

Kram
Besök mig gäärna fler gånger! <33




Kommentarer
Jack

Orkar inte läsa inlägget, såg bara det där med "mitt fina hår till soffan" eller något!

Haha



Hälsningar stoooorebror Jack C:

2009-03-21 @ 16:32:37
Personens blogg: http://jackärbäst.se/ xD
Jack

Orkar inte läsa inlägget, såg bara det där med "mitt fina hår till soffan" eller något!

Haha



Hälsningar stoooorebror Jack C:

2009-03-21 @ 16:32:42
Personens blogg: http://jackärbäst.se/ xD
Jack

Ojsan, det blev två inlägg som det står samma text på xP

2009-03-21 @ 16:33:36
Personens blogg: http://jackärbäst.se/ xD
Sara <3333

Hej,



ja! Jag och mitt fina hår skulle gå och lägga oss i soffan och titta på tV xD



//Din (så kallade) lillasyster Sara

2009-03-21 @ 16:40:33
Personens blogg: http://theblackrose.blogg.se/

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: