Three missing days.


Hejsan svejsan



Nu ha jag inte skrivit på tre dagar, men nu så  ;)

 I förgår var man och simmade, själv simmade jag hela 300 m! Coolt va?
Såklart det är, det är ju inte många som kan det!.... xD
+ att jag fick ett 10ggrskort på simhallen av pappa  :)
Felice följde med till badet då och vi badade och dök för det mesta  :P

Igår var jag också på badet, då hade jag inte med någon kompis dit. Tänkte fråga O
men hon skulle väl vara med Malin som vanligt.
Så jag åkte själv med pappa, Jack-lack och hans kompis som också simmar.
Jag var med Felice innan vi skulle dit. Vi åkte vid halv sex.
Kom hem vid tjugo över åtta på kvällen, rätt sent då alltså  :P

Oh just det! Igår på morgonen (innan skolan) skulle jag spruta lite hårspray på l
uggen, vid spännet för att små hårstrån stog rakt upp.., då sprutade jag mig ju
själklart i ögonen! Så jag fick skölja de med vatten sen.. Hmmfh

I skolan idag så någon minut innan vi slutade (2 kanske) så spelade vi fotboll,
då ramlade jag ju och skrapade upp knäet + att mina favvobyxor gick sönder!!  '(

I morron är det iaf fotbollsträning, hoppas jag inte gör mig illa där eller i skolan  :S

Nu ska jag kolla min bdb och sen ska jag bara vänta på att pappa kommer hem från jobbet..



Kram
Besök mig gäärna fler gånger! <33

Kommentarer

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: