Dagen..: tisdag.

Hejhej allihop



Idag spelade 5:orna Champion six; så vi fick reda på vilka vi möter på måndag.
Det blir 5B, de har asmånga som går på fotboll och många som är bra... tyvärr  ;(
Tycker det är lite dumt att vi, en fjärdeklass ska möta en femteklass. En straff,
det är det enda vi får för att vi är yngre. Hoppas på att det blir lika, eller att vi vinner,
men det är väl ungefär 9½/10 att de vinner och ½/10 att vi vinner..

Kom nyss hem från en match. Rödtås (eller något xD) mot vårt Gif/Vif-lag. Dom
gjorde bara turmål. Det blev iaf 5-5. Jag sa att dom som gjorde mål i andra
halvlek fick en enkrona (hade rätt många med mig :P). Olivia och Malin (S) fick
en varsin enkrona. Synd att vi inte vann, antagligen för att jag inte var med, nej,
bara skojade med er  :)
När det låg lika (ungefär 3 minuter innan han/domaren blåste av matchen) sa
jag att man t.o.m fick såå mycket som en femma! x) (om man gjorde mål då så klart)
Men ingen av dom gjorde mål.. 
Jag var linjedomare i andra halvlek, kul, men bolle gick knappt utanför den vita
sträckade sidolinjen ju! Haha, så det var rätt lätt att döma, dessutom hade man ju
domaren till hjälp om man inte visste vad det blev. Men det hände inte mig.., denna gången ^o^
De var rätt usla. De hade mest tur. Sasan att vi (vårt lag) inte vann alltså  :(

Nu ska jag nog duscha, sen (om jag hinner) titta lite på TV och sen ska jag gå och nana x)


Kram / Sara <Zz3

Kommentarer

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: