En sak till från i söndags.. Gårdagen och dagen också.

Hallow!




Förresten: i söndags, ungefär tjugo minuter efter jag gått och lagt mig, kände jag hur det rann ner något från (..) näsan man har i munnen (..?) och när jag satt mig upp började det rinna ur näsan. Så jag antog att det var näsblod. Kände under näsan, vått. Jag höll handen för munnen och näsan, tände lampan, rann ner några droppar blod på kudden. Sen tittade jag på fingret, RÖTT. Gick in på toan där Karin borstade tänderna. Hon frågade vad det var. "Jag har näsblod" skulle jag säga, men när jag skulle säga det bara gurglade det i allt blod. När jag tömde min kupade hand på blod i handfatet, var den näästan helt full. Nästan en helt full hand med blod, det flödade ju för f*n bara ur noosen!  ;O
Halva fejset (nertill, där vid hakan och det) var hel rött av blodet. Det droppade från hakan, innan jag torkade väck det då  "/
Jaja, hoppas det inte händer igen bara..


Igår så hände inte mycket..... hade slöjd i skolan. Pallar inte berätta alla "detaljer"



Idag så har det hänt en del ^^
Kom till skolan två minuter i åtta ( mohahahxD ) och så har vi haft musik, NO, bild..
Sara (Ee) följde med mig hem efter skolan.
Vi cyklade till Lillstugan  x)
Sara lånade min cykel som jag fick när jag var mindre, min nästförsta cykel. Höhöh, hon är ju kortare än mig så det gick väl bra ;D
Hon åkte hem vid 18.3o :/

Måste gå, see yaaah


Kram /Sara   <3


Kommentarer

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: