Fredageen.


Jag! ↓


Namen tjenatjena! <3



Vaknade så sent som halv elva idag och gick direkt upp och duschade.
Satt mig sen vid datorn en kvart - tjugo minuter sen ringde Olivia.
Jag cyklade till henne, blåste som bara den när jag cyklade.
Vi tittade på en film, var ute och passade med hennes fotboll och tog
några bilder på oss med hennes webbkamera. .. Som vi sen fixade
på Picnik :)

Sen skulle jag hem, blåste inte lika mycket när jag cyklade hem, men
det blåste.

Ska gå in på bdb och se om hon laddat upp någon av bilderna vi fixade.
Vi gjorde dom helt missbildade, man kunde göra såndär "facewarp" :D

När jag kom hem (skulle hem för att vi skulle äta) så åt jag taccccoooos,
mumsmums  x)

Tog sen några bilder med min digitalkamera och sen cyklade jag och Paulina
en sväng. Mamma gick.., med Donna. Det började dugga idag igen..  "/

Åskade ett litet tag innan med  ^o)



Kommer inte på något mer att berätta om.. såå

KRAM <3<3 /Sara


Kommentarer

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: