Helgen.

Hej!



I fredags så hade vi träningsmatcher i skolan inför Champion Six (en cup i skolan för 4:orna, 5:orna och 6:orna). Det var jättekul. Noog för att vi vann mot de tre andra lagen i fyran med 3-0, varje match  x)
Jag gjorde flest mål i laget, 4 av 9  ^^
Efter skolan följde jag med Felice hem, för vi skulle bestämma kläder till laga. Sen gick vi hem till mig, jag bestämde vad jag skulle ha på mig ( .. blev en svart tröja med diamanter och sånt, svarta leggins, korta jeansshorts, vit keps med en döskalle och diamanter och annat krims-krams OCH ett par ballerinaskor; svarta med vita döskallar och en svart skinnrosett på vardera sko.. Ifall någon undra xD ), sen åt vi. Pasta och någon ostsås. Mummms  x)
Jag och Felice bytte om till våra "lagakläder" och sminkade oss =P
Sen skjutsade pappa oss till laga. Det var jättekuul! :D
När jag gick och la mig sen; somna jag som en stock.

Igår så firade vi farmor. Kulkul ^^
Sen, fyra minuter i nio på kvällen, kom jag till Sara, då hade vi cyklat från farmor. Cyklade någon mil. Vi hoppade studsmatta, såg det mesta på Eurovision Song Contest och sen så gjorde vi tatueringar på varandra med hennes tatooooo-pennor  Cx
Gick och la oss, somna,

(idag nu) vaknade halv nio och gick upp.
Gjorde lite olika saker. Tiden gick. Jag cyklade hem. Packade min väska, letade efter min borttappade cykelnyckel. Hittade inte den.. Jag gick till fotbollsplanen. Spelade match mot SNFF, vann med 5-0 :D
Jag gjorde två stycken av dom! En i krysset och en annan tyyp i krysse   ;D  <3
Efter matchen fick jag en hamburgare, gott. Elins pappa grillade  x)
Jag var sist ut ur duschen. Orsaken var att jag åt min hamburgare i omklädningsrummet innan jag duschade, det tog typ en kvart. Höhöh.
Jag fick åka på pakethållaren på pappas cykel hem och sen packade jag i mina saker i två väskor. Sa hej då till alla, cyklade till mamma. Hon mötte mig på mitten av vägen hit.


Nu ska jag gå och lägga moa ( haha, varför hade jag inte stort M? Tänk på det du x'O )

Kramkram, och god natt <Zz3




<3!

Kommentarer
Sara

Vem är Moa ?? <333

2009-05-23 @ 22:18:37
Sara <3

Haha, ingen. Jag trodde att moí (jag/mig) på franska stavades typ så.

Men det var inget, för det stavades med ett iii på slutet x)



<3

2009-05-24 @ 00:47:29
Personens blogg: http://theblackrose.blogg.se/

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: