Mån-dagen.

Tjabba tjena alla på bloggen!  x) <3


Idag hade vi idrott i skolan. Hade baara längdhopp, boooring. Jag ville ju ha 60m!  ;O
Det längsta jag hoppade idag (såå dåligt, trött var jag också. Seg) var 3,19 m..
Efter idrotten gick vi direkt till matsalen. Lasagne. Första tuggan var god för att man var så jäd*a hungrig, men andra blö. Smakade asakonstigt.. så tog ett knäckebröd med piffikrydda och smör på istället. Höhöh  cx
Efter skolan var det bara jag, Hannelise och Felice kvar. Felice frågade om vi skulle cykla till träningen ihop. Javisst. Sen frågade hon också om det gick att va. Jaavisst. Vi gjorde lite skojjsijga saker och cyklade sen till fotbollen. Det var väl inte en av de bästa träningarna idag. Faktiskt. Cyklade hem från IP. När jag kom hem duschade jag. Åt.
.... Jacks kompis "Sebbe" ska sova över här idag förresten -.-
Asjobbigt, de håller på att skrika och skratta och garva (detsamma som skratta...?!). Blir bara tröttare och tröttare. Blev helt svart ute just nu. Pallar inte blogga mer, sorry..


God natt, sov sött  x) <3

Kram /Sara


Kommentarer

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: