Onsdaag.


Hey!




Hade slöjd i skolan idag. Var väl inte sådär jätteroligt kanske..

Spelade fotboll en evighet på middagsrasten (kändes det som).
Vi var nåågra 4:or (fyra .. st) mot en biljard 5:or och 6:or ju!  ;O

Efter skolan gick jag hem. Gick in. Handlade med mamma sen,
hon tvingade mig att följa med xF Mohahah
Sen far vi dit igen, hon glömde att köpa mjölk och brööd  xD
Robin följde också med. Han tjatade till sig riskakor *suck*
Han kan verkligen tjata. "Snälla. Mamma; jag vill ha riskakor.
Snääällaaaaa!" xO

Kom hem. Efter en stund (16.2o ungefär) ringde Sofia och frågade
om det gick att va. Cyklade till henne, vi var en timme kanske, sen
cyklade jag hem. Vi skulle äta  :P

Om ungefär en timme ska vi gå till skojlan. Kommer någon dit? x)
Kom om 50 min så träffas vi då XD  (19.4o)

Iaf så....var det sista skoldagen för denna veckan idag. Har "lovdagar"
imorrn och i övermorgon.




Har inte mycket mer att berätta.. Kraam /Sara<3

Kommentarer

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: