Soldag.

Hejsan allihop :) <3



Idag har jag inte gjort något sådär speciellt. Dagen började med att jag vaknade i farmors soffa. Vi (jag & Jack) sov över hos farmor inatt, istället för att sova i båten med pappa och Karin  (:P

Vänta en stund, läs bloggen om en timme igen. Då har jag skrivit klart ...
(    Ska ut o cykla :P    )

Sås, jag är tbx nu.. men jag orkar inte skriva. Trött´, ska gå o lägga mig. Skriver klart imorrn istället.



KvällsKram <3
/ Sara




Vid tio gick vi ner till båten, vi åt frukost och sen cyklade vi hem. På vägen hem cyklade vi inom Thomas o Gittan (Wahlstedtgarden) där jag köpte en tomatplanta till mamma i mors dag-present  :)
Vi cyklade vidare hemmåt. När vi kom hem planterade jag plantan i en större kruka. Tog en röd ros (som hade slått ut) från vår trädgård och cyklade sen hem till mamma. Hon blev ju glad för den ^-^
Jag städade massor och diskade ur massa flaskor o gamla krukor mm; som mors dag-present .. också. Det blev hon ju också glad för  x)
Sen cykade vi ju. När jag kom hem skrev jag (som ni ser) yttepytte-lite på bloggen, tittade en stund på TV och sen gick jag och la mig.




Inget sådär jättemärkvärdigt.

PS. Grattis på Mors dag alla mammor  x)


Kramar från / SARA <3


Kommentarer

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: