Söndag, måndag och tisdag.



Hallow!



I söndags så samlades vi på VIP o9.3o för match mot Astrio, bortamatch. Det gick väldigt bra, vi vann med 7-o, jag gjorde det sista målet, och passade in/gjorde inlägg  till flera (två till fyra) andra mål. Kuul :D
När jag kom hem packade jag grejerna till pappa och skulle sen cykla till honom med mamma och Robin. Eller, de skulle till mormor som bor bara några kilometer ifrån oss. (hos pappa då alltså)
Men Jack, Karin och pappa var vid kiosken och åt glass så mamma och Robin tog en annan väg. Jag fick också en glass, en mmmagnumm  xD
Sen cyklade pappa och Karin på tandem och jag och Jack på våra nya cyklar hem  x)

Igår så var det första dagen efter helgen i skolan. Hade idrott utomhus för första gången denna terminen  :)
Lite kallt, men jaja.
Efter skolan var jag med Felice, hon kom hit efter en timme (kanske lite mer) sen skolan slutat.
Vi cyklade till träningen lite efter fyra och sen kom jag hem halv åtta ungefär.
Förresten... duscharna hade inget varmvatten när vi skulle gå och duscha! Vi frågade någon varför och så, det var för att de hade haft igång "vattenspridaren" för att vattna planerna innan. Så de skulle sätta igång värmen, men det blev inte varmare för det. Så alla sprang ut i handduk och ner till källaren där vi skulle duscha, för där var det varmvatten. Fråga mig inte varför det var varmt där nere, men inte där uppe..  x'O

Idag så var det jättemånga som missade bussen, tror jag iaf. För att det var bara några som gick på på varje ställe. Eller hållplats då. Jaja, jag missade iaf inte den. Haha   xD
Vi ska ha match idag, mot WRY. Kommer bli kulkul. Såklart.
Vi samlas kvart i fem, men Johan kommer och hämtar mig fem över halv typ  =P
Hoppas vi vinner, höhöh  ;D
Nu ska jag packa mina fotbollssaker.



Tack och hej leverpastej <3

Kram /Sara

Kommentarer
Anonym

Hej! <3

2009-05-13 @ 10:01:51
Sara <3

Hejsan....? :]

2009-05-14 @ 18:44:48
Personens blogg: http://theblackrose.blogg.se/

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: