Tisdag..

(Jag var typ bara sex år på bilden ^^)

·•Hejsan hoppsan•·

Gick upp ungefär en kvart efter jag blivit väckt.. tog på mig. Gick ut från rummet, borstade tänderna, gick på toa (efter typ alla andra varit där). Sprayade hårspray i håret, eftersom jag hade en inbakad fläta inatt.., som jag tog ut så att det skulle bli lockigt.. :P
Jack och hans kompis "Sebbe" gick till skolan kvart i åtta. Robin följde efter.. Jag gick till skolan åtta. Läxa i skolan: läslääxa. Tråkigt, den var så enkel.. Detsamma med matteläxan; vi har tills imorrn  "/
På en lektion hade vi religion. Vi skulle skriva om "änglavakt", jag skrev om min pappa (när han blev påkörd av ett tåg i sin traktor. . .). Redovisade den idag med.
Efter skolan gick jag hem, men mamma var inte hemma. Hon var tydligen och lämnade Robin (min lillebror) hos Emilia (hans kompis). ... Det varen lapp på dörren. Jag var pissinödig som bara den.! x'D
Hon kom efter typ tjugo minuter, då sprang jag direkt in på toan xD
Träning klockan 17.oo, hittade inte mina fotbollskläder. Letade och till sist hittade jag dom. Bytte om. Cyklade till träningen. Kulkul att spela fotboll, som vanligt ^.^
Efter träningen cyklade jag (självklart) hem. Låste den. Gick in, tittade liite på ett program med dansare. Sen gick jag in och duschade. Kom ut ur duschen vid tjugo över sju. Kollade på Halv åtta hos mig, som slutade åtta. Åt under tiden och gjorde en inbakad fläta.., idag igen ^^

Nu ska jag gå.
Kram /Sara <3

Kommentarer

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: