Torshdaag..


Namen tjena!



Idag har jag varit med Sara 3eee <3 :)
Vi har varit utomhus 99% av tiden vi va.

Innan det så cyklade vi med. Lite mer
än en mil. Nästan två kanske. Så eftersom
man har varit ute så mycket idag (när
solen nästan stog i zenit! Haha, nej men..)
så har jag blivit solbränd på ryggen ^_^

Sprang och spelade fotbollen, jag sprang
under ett fet dumt träd och fick en j*kla
bula mitt på huvudet och ett rött rivmärke
på axeln ;(

(Vänta lite, ska bara cykla en runda med Paulina :) <3)

Så... det började dugga, så vi cyklade hem.
Regnar nu  :P



Ska se någon film nu.

Kramkram <3 /Sara

Kommentarer
Sara E

Jaa den grenen var jä*ligt dum ju

2009-05-21 @ 23:16:08
Sara <3

Jaa, en j***vligt dum en xO



Kram på dig Sara 3eee ;D <3

2009-05-22 @ 21:33:06
Personens blogg: http://theblackrose.blogg.se/

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: