Manndejj x)

Hejhej  :)



Igår bloggade jag inte eftersom jag inte gjorde det  xF
Vi hade match klockan fem, samlades fyra. Spelade mot Centern.
Det var kul, för vi vann  ;)
Vann med 3-1, jag gjorde de två första målen och Nellie det sista.
Cyklade hem de 100 m (ungefär..) och efter ett litet tag åt vi.
Sen gjorde jag inte mycket.. klockan åtta var det något program med
några av världens farligaste jobb (denna gången var det om att
köra lastbil), där tretton personer är med och provar jobben, så
kan man vinna pengar sen; om man vinner.. Jaja.
Sen gick jag och la mig, var jättetrött efter fotbollen.
Vaknade elva och somnade inte på ett långt tag....

Idag spelade 4:orna Champion six (i skolan). Har nog berättat lite
om det innan.. Vår klass vann iaf alla tre matcher. Den första med 11-1,
den andra med ........ 6-2 eller 6-3 och den tredje med 6-2  C=
Jag gjorde tio mål tror jag, ungefär iaf  :P
Så vi ska möta bästa 5:an på tordag, kommer nog gå skit  xS
Nej, man vet ju aldrig ^_^

Träning fem till halv sju, som vanligt.
Hoppas vi får spela mycket idag.!  :D

Sen ska man väl inte göra så himlans mycket mer..



Kram ala x) <3

/SaraBara ;)


Kommentarer

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: