15.09

Tja
morse, på bussen på väg till skolan, så snackade någon
fyra med någon annan fyra,
så hörde jag att den ena tjejen sa något väldigt drygt?
"Jag brukar vara ordentlig med klockan, men det var
jag faktiskt inte idag för jag spelade ett spel på
fritids som var jättekul, så sen var klockan dags
att gå. Så jag fick stressa och hade jättebråttom
nu till bussen. Stackars mig va?"

Den andra bah
"mm.."
Mwuhahhah  xd
Iaf, väl i skolan så var det ju då pissakallt liksom vanligt -.-
Första lektionen engelska, sen svenska och sista matte.
Fatta, praoet hos Marie hade matten idag.
För det första fick jag inte mitt räknehäfte,
hon gick igenom massa tal på tavlan,
men liksom jag är i en bok före?
Så jag satt och ritade på mitt pennskrin nästan hela
mattelektionen bara för att jag inte kunde göra något? ;o
Men iaf så sa hon en kul och helt fel grej ^^
"Man avrundar 800 till 3000, eftersom 800 är närmare
(tystnad..) 3000 än 2000 då ja"
Jag bara, vaaa? >.<
Hon skulle avrunda till tusental och 800 till 3000,
eh nej. Det ska avrundas till 1000 ;D
Mwhahhah. xd
Sen rast iaf. Hopprep eftersom man inte har något
annat att göra på rasterna. Skitskola >.<'
Sen bild. Lunchrast, musik.
Redovisade Erik Hassle.
en ner till idrottssalen på högstadiet,
innebandy.
Askul, vårt lag vann alla tre matcherna dåvaa (y)
Sen med bussen hem.
Kom hem, plockade upp idrottväskan -.- ,
sen datorn, bloggar och sen vet jag inte riktigt vad
man ska hitta på.


Kommentarer

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: