18:26

Tjabbala habbala! ^^

Idag så vaknade man vid tio.. åt frukost.
Sen så klädde jag då på mig och blablabla.
Sen så dammsög jag hela huset -.-', jag vet, så jäkla duktigt dåva ;d
Sen rensade jag kattlådan. USCH.
Mamma har köpt två kattungar till så vi har tre stycken nu :)
Jag måste bara ata bilder och lägga ut så ni får se snart.
Åhh, vad gulliga dom är!♥
"Fluff" som inte fått ett riktigt namn än är halvperser,
lite skygg men otrooligt söt!
Sen så är det då Curry vi haft nu ett tag.
Sen så har hon köpt en jättesocial och söt,
ljusröd kattunge som heter Billy ^^
Men iaf så har jag inte gjort mycket mer idag?
Följde med Paulina och gick ut med Donna.
Tittat på TV och inte mycket mer.
OLLAAREEEED på 5:an klockan åtta ikväll också ju ;d
Först 'Halv åtta hos mig' halv åtta då da. ^^


Kommentarer

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: