21.37 - 091125.

För det första så är jag jäkligt AVIS,
för pappa och Karin ska till Gambia i morrn!?
Fy satan, jag vill också till Afrika igen!   :o

I morse så väcktes jag kvart över sju,
jag hinner inte göra mig klar på en halvtimme? :s
Stressa -.-
Skolan sen som vanligt.
Kom hem, men stack nästan direkt till mamma,
eftersom jag skulle göra hemkunskapsläxan och
vi inte hade något smör hemma? HAHHAHAHAH! XD
Vi skulle göra småkakor,
så jag gjorde chokladbröd. Thahhah  xp,
så ska ha med fyra stycken på fredag, till skolan
för att vi skulle smaka varandras?
Hahhah, töntiigt, hon frågade om vi skulle det
eller inte alla bara "Jaa!", jag bara "hm..." XD
Iaf så sen åt jag en skål flingor kvart över tre.
När Jack kom hem från skolan stack vi och
hämtade Olivia och sen Lukas, sen till badet.
Badade tills halv sju nästan. Kulkul.
Sosso och Moa var också där, så vi lekte 'Tagen'
idag igen, hahhah :D
Men Sosso tappade sitt örhänge, så vi letade,
och jag hittade det! Mwuhahhah (a'
, i stora bassängen, på motionsimmet  xd
Sen delade jag och Olivia på mitt äpple  xp,
sen åkte vi hem.
Väl hemma åt man, sen så gjorde jag min
engelska-översättning och kollade igenom glosorna,
har engelskan tills i morrn. Har inte övet något
innan (a'
Sen tittade jag lite på "Bonne söker fru", men det
var sönderkokt potatis? .. Ehh.. vilket uttryck? XD
Så jag målade naglarna, hihi :)
Sen så in och kolla massa blddagböcker på bdb >.<,
å nu blogga.
Sen sova klockan tio.
.... Utvecklingssamtal på fredag också.. ;o



Kommentarer

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: