Jäkla väder -.-'

Tjalla balla! :D
Regn, regn, regn. Jädra väder -.-
Skolan slapp.
Mattelektionen lika illa som igår.
Fick inte mitt räknehäfte så att jag kunde få räkna någon gång -.-
Hon gick ju fan igenom 1x6000 och 4x600 och skit,
vi går inte i ettan längre? :o
Dessutom är jag en bok före så jag tittade inte ens (h' :D
Efter skolan så följde man med Olivia hem.
Vi spelade hennes nya "Worldtour" på Wii,
som hon fick eftersom hon sålde jultidningar. Hahhah XP
Sen blev det byta om och gå till hallen.
Träning, helt okoncentrerat och lat i början,
fast inte när vi spelade matcher (Y)
Sen duscha och sen hämtades,
åt när man kom hem.
Jäkla panna. Asså, den står och piper hela tiden?
Det hjälper ju inte vad man än gör -.- ,
och pappa är ju inte hemma :o
Men först gick det att sätta igång den igen,
men sen sket det sig. Nothing worked!
Men nu så blir det nog kolla lite TV iaf,
och sen sova.


Kommentarer

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: