Kombihallen = sluta tidigare(y) . . . . . . . . . . . . . . och så utvecklingssamtal förstås.

Hejj<3

Somnade om ett antal gånger i morse ^^
I skolan, första lektionen NO.
Redovisade djuren och växten vi jobbat med..
Jag fick börja för att jag skulle gå till Vibes på högstadiet
halv tio för att ha utvecklingssamtal.
Men kom inte in förrän tio i,, för Truls hade före.. XP
Alla högstadie-elever hade klätt ut sig, nästan alla iaf.
Det är ju "Sunedagen" idag, eller ja. "Crasy day" ^^
Hahhah, vissa såg helt cp ut :D
och typ jättemånga var värsta megafjortisarna? ,
lätt att man ska vara det när man börjar högstadiet eller! xd
Jashjash, på utvecklingssamtalet sa Johan att jag var en
drömelev (a) och hade otroligt enkelt för mig och var jättesocial och trevlig. :D
GÖTT MOS. Thahha :D
Sen så hade alla andra haft rast, den jag missade. -.-
Så blev det geografi till hundra.
Är typ längst av alla i klassen (a)
Sen lunchrast, sen in och ha historia en kvart.
Vi drog igenom hemkunskapsläxan först,
så vi fick fyra kakor var, som var och en i gruppen bakat. HAHA! xd
Sen sluta en timme tidigare än alla andra, MOHAHA!, för
laget skulle in till Halmstad, Kombihallen och träna! :D
Så in där då. Asroligt i bilen på vägen dit ju ;)
Träningen gick finfint och alla koncentrerade sig idag. Hehe.
Kändes först konstigt att träna på konstgräs :o,
men bäst att vänja sig till söndag, för då blir det att dra till Växjö
och spela SMP-cupen hela dagen?

Kom tvåa förra året, men i år blir det guld! (y)
Kom hem för en timme sen ungefär.
Sen blir det BÄNKAD FRAMFÖR IDOL!
Mariette da Halmstadgirl (yy) , och Erik SKA stanna kvar,
för det har jag bestämt ^^ SÅDESÅ!


Kommentarer

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: