Malin & Ebba, cup i Växjö, och allmänt tråkigt?



Tjalla tjalla.
Igår var jag med Ebba och Malin.
Jag åkte till skolan vid elva?, för att dom var där.
Sen gick vi hem till Malin och gick en lång runda, eller två. ^^
Sen så satt vi och tog kort på datorn ;p
Halv fem åkte Ebba hem. Sen så hämtade maammaaa mig så att jag
kunde åka hem och hämta grejer, för att jag skulle sova hos Malin
tills cupen idag :)
Idag så var det då SMP-sparken, en cup i Växjö; för tjejer.
Samlades 08.15, sen så var vi framme typ lite över tio?
Så åt vi .__. , jag var typ skitamätt, men vi var tvugna >.<
Sen så byttade vi om. Spelade första matchen lite efter elva?
Vi spelade urkasst, förlorade med 1-0 mot ...... finnarna XD
Haha, nej men dom var ljusblåa och vita vaaa?
Guldfisken kom nyss in i hjärnan på mig (h'
Iaf. Men nästa match mycket bättre. Vi vann med 2-0 mot
Karlshamn var det nog.. >.<
Sen åt vi. Kycklingwook och så sallad. Thahhah xpp
Sen mötte vi .... ehh .. Värnamo?
Vann med .. 2-0? 1-0? Det var nog den matchen JAG GJORDE STOLPE
TILL STOLPE, IN I KRYSSET (Y) Hahhah xd
Sen så mötte vii .... jädra minne! .. Ehh .. .. några.
Kristianstad va? 2-0 till oss .. ?
Asså shieet. Minnet är verkligen bra men ootrooliigt kort -.-'
Sen så mötte vi iaf Höllviken i kvartsfinal.
Vi spelade inte så bra. Men sen fick dom in ett ribbskott på Malin,
så den studsade in (n). Stackars Malin, hon fick rövont i fingret? :o<3
Iaf förlorade vi då med 1-0. Så blev det tack och hej, in och
duscha. Förresten,, det var nog 25 lag med tror jag :p
Sen blev det åka inom MAX och köpa snabbmat, väldigt långsam xd
Vilket slowass som jobbade ;o   hahhah.
Sen räknade jag såna kameror och massa såna vitsvarta
reflexstolpar vid vägkanten ni vet?
Det fanns fyra kameror vad jag såg ;p
och sen så var det 1123 st såna stolpar på vägen tillbaka?!
Ni ser, dom där vita stolparna med svarta streck på; på vägkanten? XD
(Skit i gubben på bild. Thahhah, tog bara en på google xd
Men ni vet dom där vita pinnarna som finns på vägkanten
på bilden? XD)

Inte hela vägen, menmen (a'
Jag räknade på högra sidan, så eftersom det finns lika många
på andra sidan, alltså mittemot, så körde vi förbi 2246 st
såna vita stolpar på nästan hela vägen tillbaka!
Värsta Einstein (stavning?) jag vet (y'   .. / not. xd
Omg. Ja, tidsfördrivande iaf >.<
Blev helt inne i att räkna till slut. "Tyst. Tyst. TYST." sa jag till
Felice och Fanny för att dom räknade också. Högt. Mwuhhahah XD
Nu är man hemma och hittar på .. nada.
I morrn är det studiedag, och gissa vad det är på tisdag?
STUDIEDAG!



Kommentarer
Michael Jackson | Minnesblogg

Ha en bra dag!

2009-11-30 @ 18:13:47
Personens blogg: http://mjackson.blogg.se/
Sara ^^

Detsamma ^^

2009-11-30 @ 18:32:19
Personens blogg: http://theblackrose.blogg.se/

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: