YouTube-filmer >.<

Hahhah! Lite barnslig får man väl vara eller  ..
okej da. Mycket barnslig >.<



eller denna typ XD :

Ja, det var ju .. kul. Jag har bara såå mycket damp för tillfället. >.< ''

Del två? XD:




Sen så har man ju "FOTBOLLSPLANEN" xd :



Jag har damp just nu.. som sagt. Det kanske ni märkt. Ja. Troligtvis. ;'o



Men vet ni vad jag kom på nu? Usch. "Amanda?" "Bonnie?" Skitsamma vad hon heter.
Hon pratar bara såå fjolligt iaf? ;o




"M!  M! å så.. ehh.. M! och så har jaag .. tagit massa bildeer. M! ehh.. M! M! Så kommer min syster snart. M! Så ska hon till affären.. och.. M! shoppa litee.. klyftor(?)! M! Vi är typ en månad för tidiga .. meen .. M! Vem bryr sig? M! Sen .. såå skaa .. vi nog ta bilder, M! ooch haa .. M! myskväll! M!"



Paris Hilton är typ jättejobbig? Förebild? HAHA.
"Så har jag typ en skjorta på mig idag.. M! Den seer .. såhär .. ehh.. M! blå ut i kameran, meen M! Ah! Den äär såhär grön egentligen.. M!"


Seriöst, är människan sån på RIKTIGT, pratar hon verkligen så? ;s

Jo men JUST DET! Så måste ni ju bara kolla denna också! :



Kalasflingorna är bara BÄST!

Kommentarer

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: