Dayys, fotboll, laga å lite sånt :)

Tja tja ♥

Har haft annat för mig typ. Därför jag inte bloggat på ett tag ^^

 

Torsdag:
Idrott i skolan. Skitkul (det mesta iaf :/), vi hade olika "sorters" fotboll. :) :)
Krabbfotboll (hahhah.), plintfotboll och vanlig då klart.
Alle bah "du dribblar jue av mig hela tiden för fan!" haha. Jag bara skrattade Xp
Men iaf så efter vi kört plintfotboll skulle jag å Phille ta på såhär bitar av plinten på hjulen, å jag tänkte liksom inte på att jag nyss hade haft skitont i ryggen för någon dag sen, så jag bara tog upp den å så.., på något konstigt sätt .. för jag typ sträckte mig så jag fick ont i ryggen igen :(, kunde nästan inte gå .. igen :(
Men det gick över fortare än förra gången som tur va eftersom vi skulle spela Skogabycupen idag (lördag) ;)
Annars så va dagen bara som vanligt tror jag väl :)

Fredag:
Dagen började med att jag inte hittade min cykelnyckel.. hrmmfh.., idag igen :O
Så jag sprang då ut till bussen. BlubbBlubb, fick klart ont i mina dåliga knän igen. Men det gick över sen i skolan :)
Bakade morotskaka i hemskunskapssalen på högstadiet på tiorasten. Den va inte go alltså :O, receptet då :D(, det va jue klart inte för att jag gjorde :D), man blandade liksom ner morötterna i smeten ? ;)


HELA J**** SKITEN SOM JAG SKREV OM CUPEN Å ALLT BARA F****NG FÖRSVANN :@

Men jo, jag va på laga å jag spelade cup å det gick skit, fast jag gjorde några mål, å inget mer. Typ. J**** R**! :(


Kommentarer

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: