Mjauww , LINNE(Y) & godis :D


Kom hem från Halmstad för någon timme sen. Linnet fanns inte kvar :'(
Nej, jag skojade, det fanns kvar :D :D :D :D :D
Så jag fick det:D. Det kostade 179:-, men så jädra snyggt!!!:D
Å efter vi varit inne å handlat det så gick vi inom en skoaffär så pappa köpte finskor för 1200 :-, mycket tycker jag, men det var Ecco så det är la inte så konstigt ;o
Sen så körde vi till Mc Donald's, där åt man glass med kolasås, mums ;)
... Å DESSUTOM blev målad till Hello Kitty, iaf en katt.. fast ser nästan inte ut som det heller, ser ut som ett spöke tycker jag ;D Hahhah, jag stod i kön med 2-7:åringar typ XD Hahhha, jag kände mig väldigt barnslig., liksom som jag är ^.^
När vi kom hem provade jag linnet. Dom hade XS, M å L så jag fick ta M för att dom inte hade S, för att jag va tvungen att ta ett rätt så förstort eftersom : Pappa (L) Torktumlare     XD
Så tog jag lite kort. Sen så åt vi. Sen tog jag lite kort till ;)
La in dom på datorn. Sen kom farmor. Vi åkte till lillstugan å köpte godis :). Jag hade inte tvättat väck ansiktsfärgen (jag hann inte det för dom stängde en hallvtimme efter å så skulle farmor skjutsa pappa å Karin till Hasslöv klockan sex), å så klart så va där proppfullt med folk XD , som glodde mer än vanligt Xd ;$ Hahah.
Nu när vi kom hem så satt jag mig och bloggar å fixar lite bilder å så :)
Ska titta om det är något bra på TV lite senare nu också.


Pussen.♥


Kommentarer

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: