Måndaawg, med hiss å diss >.<

Tjollahopps läsare♥
Idag så har la dagen varit sådär.. eller.., rätt bra men allt kan jue inte va perfa ... eller?

Dagen startade med att jag hade segt ont i ryggen(.., fick skiitONT i den igår precis innan jag skulle cykla till mamma från pappa. Hmm.., det gjorde vekligen svinont.! Kunde knappt gå :s , stel som en pinne.), klädde på mig, svårt att ta på byxorna för ryggen då dah, gahahha XF
Blev väckt halv sju typ, men gick inte upp förrän kvart över sju, å halv åtta ska jag va klar! :O Men jag hann iaf.., till sist. Ändå. Som vanligt. Tur. Gjorde så klart ont att cykla (ryggen för er segiisar :O) men jag va jue tvungen att skynda på lite eftersom jag va fem minuter för sen ut å ville iinte missa bussen, så det blev superduperultra-fart sista snutten. Värsta X2000, hahah ;)
Kunde nästan inte va med på "fotboll"/Rullande bandet på rasten. Men fick gå, fick ta det lilla lugna å åkte faktiskt inte ut så snabbt även jag nästan inte hann till målet bara för att jag bara kunde gå å inte springa ;O
Efter skolan så skulle jag inom pappa å hämta ett linne å då skulle Karin åka å handla så jag följde med henne. Efter vi handlat så .. förresten det här är väl väldigt kränkande kanske, men jag kom på när jag såg några ... låt oss säga utvecklingsstörda inne i affären; så kom jag å tänka på den nya ICA-reklamen "den nya praktikanten".
   Filmer_på_YouTube_om_reklamen, klicka bara. _
Efter vi handlat så.. ... åkte vi inom farmor å va där rätt länge, hjälpte henne med hennes dator. Msn hade försvunnit och så fick hon en facebooksida å lite så. Hihi :)
Klockan va runt kvart över fyra när vi åkte därifrån. När vi kom tillbaka så cyklade jag hem till mamma. Åt efter en liten stund, hungrig eftersom jag inte ätit sen 12 då jag inte åt typ någonting för det va äcklig chiliconcarne (hur det nu skrivs..) med ris. Blä. Asäcklig mat i skolan nu jämfört med tidigare år :O bah för att Knäred görat ;)
Efter det så vet jag inte riktigt va jag gjorde :o, jo.. just det.. man minns va man vill minnas, inte sant? Ja, jag gick igenom min byrålåda med kläder, för den va helt proppfull även jag har typ dubbelt så mycket kläder hos pappa än som jag har här >.<
Å så plockade jag undan lite saker å så. Ska dammsuga i morrn -.-'
Efter det så gjorde jag väl inget. Irriterade mamma när hon sydde mina hål i två par tights, hahah, å så hetsade upp Donna lite XD, bah för att jag har damp ibland ;)
Klockan åtta så tittade vi på "Sveriges fulaste hus" eller något sånt, .. =jag gillar inte troll :S
Sen så tog jag över datorn från Paulina å nu så ska jag gå å lägga mig. Icapåsarna under ögonen för man ju tänka på. Höhöh ;)

Sov gott fina läsare (a'


HISS:

Ingenting idag? :s



DISS:

1. Ont i ryggen
2. Troll.. skrämmande :o
3. "Städa"
4. Maten i skolan :o


Puss.♥


Kommentarer

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: