Måndag å tisdag = Sjuk + Simone

Hey.

Igår så somnade jag inte förrän typ elva.
Jag fick damp, som gick ut över Simone, hahhah ;D
Vaknade tjugo i åtta på morgonen, ont i halsen och hosta.
Simone kom klockan elva.
Vi tog kort å vi satt vid datorn å vi cyklade å vi ... lite så <3
Vi skulle egentligen köra fyrhjuling också,
men vi va skittrötta båda två, så vi struntade i det.
Vid sex åkte vi till simhallen å badade (Jack hade liksom träning).
Å Simones nyckel till skåpet hade åkt av från bandet,
så vi letade i bassängerna å så..
sen kom en liten tjej som hade hittat den,
hmm.., den låg på den uppblåsta dinosaurien i mellan   xd,
antagligen eftersom vi klättrade å åkte ner å höll på där innan ;)
Men liksom, jag skakade asmycket på den jäkla dinosaurien,
men ingen nyckel åkte ner.... hahahh Xp
När vi kom hem hade inte ugnen startat,
så alltså fick vi vänta i nästan en timme till..
å vi hade liksom inte ätit något sen tolv O.o,
så jag var helt snurrig i huvet :o
Jag fick typ feber också. Feber och hosta = svininfluensan? Xp.
Vi gick och la oss halv tio, typ direkt efter vi ätit,
eftersom jag va sjuk å vi båda va trötta :/.
När man vaknade; tjugo över åtta; hade jag bara en jäkla hosta,
men jag kände inte av någon feber eller något.
Efter vi ätit frukost så kände jag ju mig febrig å va jättehostig å fybubblan. -.-
Så jag tog en Ibumetin eller något,
som pappa hade tagit fram åt mig igår, å så hostmedicin. Hjälpte lite iaf.
Kvart i tolv ungefär så åkte Simone hem.
Jag låg i sängen en timme, tills ett då. Sen gick jag nu upp å bloggade,
å fixade rosa istället för blått på bloggen.
Å ja, jag vet att jag inte ändrat på footern, bara lite rosa.
(Ska fixa det sen någon gång)
Ska äta något, å sen lägga mig till sängs igen :/
Hoppas pappa köpt halstabletter när han kommer hem. (y'

//Sara ♥


Kommentarer

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: