Sjuk = blä.

Houdii ♥


Att jag hatar att vara sjuk eller?! Tre ord: Usch, fy och blä.


Vaknade halv fem. Jättefebrig och snurrig i huvet.
Jag gick upp och tog ett glas vatten.
Gick sen och la mig igen. Somnade vid halv sex kanske.
Vaknade igen klockan sju.
Tog friskispiller så att jag skulle bli frisk, hahah ;)
Nämen, jag tog en halv Ibumetin och en halv något annat.
Sen gick jag och la mig.
Olivia ringde vid tio, hon undrade om det gick att va.
Men jag är ju sjuk. :(
Sen gick jag upp och duschade.
Ut ur duschen efter ett litet tag eftersom jag va en sekund
från att kräkas..
Kräktes. Ringde till pappa som har varit på jobbet sen sex 
i morse, och inte kommit hem än.
Sen tog jag en Vicks (halstablett) för halsen.
Sen åt jag.. kräkte inte upp det.. faktiskt.
Sen gick jag och la mig. Ensam hemma,
Jack hade cyklat till sin kompis.
Efter en timme eller något, blev det väldigt uttråkande
att bara ligga i sängen och glo,
så jag gick upp och glodde på TV:n istället.
Samma urtrista program som igår.
Sen kom mamma med kakor å soppa :D
Jag pallar ju inte göra något nu typ, eftersom jag är sjuk :)
Tack!
Sen så tittade jag lite till på TV:n.
.. och drack, som jag blivit tillsagd att göra ett antal gånger ^^
Kvart i fem stängde jag av TV:n, satte på datorn.
Fixade profilbild på bloggen, som var svårare än jag trodde ^o)
Bloggar nu då.

Jag hatar att vara sjuk!
Tre anledningar:
Kan inte va med kompisar.                                     
Får inte spela fotboll!                                             
Ligga hemma själv och hoppas att man ska bli frisk.


Ett antal sjuka kramar.  / Sara.


Kommentarer

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: