Sunday without sun Xd

Halluw.

Idag så har jag faktiskt varit en liiten gnutta till nytta  ^^
Först vaknade jag halv tio, men om det skulle varit igår så skulle klockan varit halv elva jue. , eftersom man ställde om klockan inatt, om ni inte missat det då jue klart ;)
Åt frukost. Sen så skrev jag en kort berättelse på två sidor i ett kollegieblock. Den hette "Min bätis Louise" XD, det handlar om en tjej som heter Louise som dog av cancer typ :/ Ysch.
Men iaf så, sen möblerade jag å mamma om på mitt rum ^^ å så dammsugade jag å sånt -.-.
På tal om det så suger dammsugaren, för den suger inte  XD   Jag har så rolig humor. Absolut. Inte :)
Sen duschade jag. Åt lite. Sen så .... vet jag inte riktigt vad jag gjorde, eller rättare sagt;; som vanligt kom jag inte ihåg..
Men iaf så släppte vi ut vår kattunge så att den fick bli en utekatt för en gångs skull ^^, å på tal om katter så har någon tagit älsklingsZimba♥ å skickat in honom till f*cking Kattfoten, ett katthem någonstans :@ Idioter :'(
Lite innan fyra cyklade jag till pappa. Kollade på TV lite, gahhahah, repris för Bonde söker fru XD
När pappa kom in hade han kört sönder ett däck på plogen.., iaf så åkte vi och handlade i Laholm. Sen gjorde vi pizza Xp. Nu har vi ätit, och snart ska jag se repris på Idol från i fredags, för jag va på laga då å såg bara vem som åkte ut.

Förresten så var det någon som såg 'Blog Awards' på TV400 igår halv åtta? Det gjorde jag å Paulina iaf :) Foki vann jue, som alla nog redan visste. Å klart vann äckelKissie "Kaxigaste bloggen". Euww, hahhha, fatta hennes näsa då! Värsta Zlatan :D
Å fyfan vilken dålig hy "Blondin(brunett)bella" har :o
Men nu ska jag sluta sänka folk :o
Efter 'Blog Awards' så kollade vi på en film som hette jag kommer inte ihåg ;). Men den va iaf BRA. :) Jo.. nu kommer minnet tbx! Ehh.. 'DEATH RACE' hette den jue, just det :)




+ att jag hittade denna bilden; som liknar Carlsson XD, gahhaha. :)


Å bara en sak till,
det där med "Paris Hilton - jag leker bara blåst Paris Hiltons bebisröst" typ. Hahhah. Rena fjaskot. Människan ÄR blåst. Men herregud, nu sänkte jag någon igen.
Bäst jag slutar blogga.


I morrn ska jag va med Simone :D ♥


Puss!


Kommentarer
Adis :D

Har kollat på Death Race den ee skitbra :D XD

2009-10-26 @ 15:26:15
Personens blogg: http://[email protected]
Sara.

Jag vet. ^^

2009-10-27 @ 12:58:40
Personens blogg: http://theblackrose.blogg.se/
Maliiin <3

HAHAHAHAHAHA XD



Omg, bilden Lliknar ju faktiskt mig XD



Du är är för rolig du, sara xd <3

2009-11-01 @ 10:58:21
Sara

Haha :D

Jag vet dåva (a)<3:d

2009-11-02 @ 16:47:02
Personens blogg: http://theblackrose.blogg.se/

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: