Sunday ;)

Hejsan hoppsan♥
Igår så tittade man på "Wild Hogs" som är en rolig å bra film jag sett några gånger innan för ett rätt bra tag sen..



:)
Mitt i filmen; så såg jag att Foki hade blivit 'Årets blogg'; på nyheterna. Tur att det inte blev Kissie, BLÖÖ. Å förresten så har människan såå fint hår O.o'   ^^

Iaf. I morse så , eller ska jag säga förmiddags , så vaknade jag lite över tio eftersom jag inte gick och la mig förrän tolv, eftersom filmen varade till kvart i :P
Det är väldigt soligt och rätt varmt ute nu förresten ;)
Jag gick upp vid halv elva, åt frukost och sen klädde jag på mig. Å sen så hade jag inget att göra, som vanligt :o, så jag började blogga. Senare ska jag till mamma, annars vet jag inte va jag ska göra :/
Förresten (kom jag på nu) så ni vet Centercupen vi spelade :P, hon tjejen som fällde mig så jag fick ett stort jäkla blåmärke på höften; hon fick gult kort :D, mohhahahaha. Det sa någon till mig på träningen någon dag efter :) hahhah (y)
Sen va det en sak till jag glömt säga :O, va tusan va det ^o), aja skit samma. ;)
Pussen♥

Kommentarer
Adis :D

Krya på dig :D :D <3

2009-10-19 @ 15:37:36
Sara

Tack, men va va de för? XD :d

Jag känner mig lite IQ-befriad.., men asså va de för höften eller något? Isf har de gått över, å nu har jag aaasont i ryggen ist :s

2009-10-19 @ 21:07:33
Personens blogg: http://theblackrose.blogg.se/

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: