Wednesday. ^^

Houdii Houdii<3.

Jag glömde skriva det .. :o men, Jack å Robin sköt sönder en ruta på mammas bil i söndags; med en tennisboll. Hmm.. den rutan (fönstret kanske man ska säg..) kostar 5000 :O
Mamma va å jobbade :o å jag å Paulina (särskilt Paulina ;3) blev väldigt arga kan man säg. Dumhuven :o.
Men nu tar vi dagen istället ^.^  ;

När jag skulle ut till bussen i morse; så hittade jag klart inte min cykelnyckel. Det tar typ fem minuter å cykla till pappa för å sen gå ut som tar två minuter eller något, å klockan va tjugo i åtta,, alltså innebär det att jag hade fem minuter på mig att komma till busshållplatsen innan bussen kom. Så jag sprang hela jäkla vägen ut på typ fyra minuter, å fatta jag hade ont innanför knäskålarna! Aush!, jag har så dåliga knän med ;( gör ont bara jag sitter på huk i typ två sekunder ;o Nog om mina knän XP Men även det, så fick jag stå å vänta på den försenade bussjäklen. -.-' Suck! Dumma buss att komma försent när man är där :O
Väl i skolan körde man jue klart rullande bandet innan skolan började ;).
Skolan va som vanligt. Gav Wilma pengar för att hon köpt typ .. jätterosa benvärmare åt mig när hon va på Gekås (a' :D
Efter skolan åkte jag hem, snackade som tusan med folk i bussen; som inte brukar åka med ;) :P
Å så kom jag på att jag va tvungen att hem också, från busshållplatsen då jue.  Kom hem kvart i två typ. Somnade på soffan, sov där nästan två timmar :O  Sen kom mamma hem, jag gick ut med Donna (utan jacka, smart. Kallt jue.) , gick bara nästan grusvägen upp å tbx igen. Sen åt vi. Jag satte mig å bloggade nu då. Nu ska jag titta på 'Bonde söker fru' eller något, hahhah  xd

Hoppas ni haft en bra dag,

hugs! ♥


Kommentarer
Adis :D <3

Hoppas det går bra med dina knän. :D <3

2009-10-23 @ 10:57:57
Personens blogg: http://gredeljadis.blogg.se/
Sara

Höhöh, tack :)

,, meh det gick över i skolan sen ;) Xp

2009-10-24 @ 16:13:22
Personens blogg: http://theblackrose.blogg.se/

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: