Centercupen (söndag)

•· Tjoo ·•






Spelade Centercupen idag då. Spelade vår första match 8.59, palla, varför inte nio bara? XP
Så vi samlades kvart över sju för att vi skulle åka in till Kärleken i Halmstad, som tar en halvtimme typ och sen att vi är slöa på att byta om? Iaf så kan ni få veta hur det gick om jag nu kommer ihåg ;D




Oskarström - Genevad/Veinge
              1  -  3
                         ? Eller mer till oss? xP



Centern 1 - Genevad/Veinge
            1  -  1
 


Alet - Genevad/Veinge
          0  -  0




Det var gruppspelen tror jag, i stort sett iaf,, gick vidare till A-slutspel  :P




Astrio - Genevad/Veinge           kvartfinalen (i A-slutspelet då)?
           0  -  4


Snöstorp/Nyhem - Genevad/Veinge
           semifinalen?
                   1  -  5



Final:

Centern 2 - Genevad/Veinge
        1-1 (4-3 till dom i straffar)





Jag gjorde ca tio mål sammanlagt :D
Alla FYRA målen i första matchen........ (nuddade med knät så det blev självmål D: :$)
Hörnan till 1-1 matchen mot Centern 1 gjorde jag
Tredje matchen stryker vi över :)
2 mål mot Astrio, båda i krysset fast den ena frispark
Matchen mot Snöstorp/Nyhem gjorde jag 3 har jag för mig?
Finalen kvitterade jag 1-1 dom sista minuterna :D sköt ett ribbskott så hela ribban skakade XD och en stolpe med :(
Målvakten tog min straff, va så jäkla nervös och skakig och trött å allt :( BAJS PÅ DET!

Något mer? Jag vet inte, skit i det :)
Det va typ så här det gick, fick silvermedalj. Nu har den gått sönder, jag gick och "snurrade den" så åkte själva medaljen av. OOPS. Så nu måste jag sy fast den i bandet, eller kanske jag kan övertyga någon här hemma? (a)



Fotboll e bäst, oftast blir det fest XD Gahhahahah XD
Tönt jag är :D





♥ Pussen ♥


Kommentarer

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: